Kızlar bugün 38 oldum doktor haftaya doğurursun demişti iki gün önce,bebek baş aşağı ve kafasını yerleştirme pozisyonuna gelmişti çünkü. Bu iki gündür özellikle bugün karnım çok sert bu bir doğum belirtisi midir biraz da kemik ağrıları gibi karın bölgemde mide ağrısı gibi de olabilir ağrılarım da var bilgi verebilir misiniz rica etsem? Sancı mıdır nst girmem gerekir mi sizce napmalıyım?