Kizlar merhaba..kan tahlili verdim gebelik şekeri için test verdim salı günü 28.haftayim..gebelik şekerim varmis diyetsyen yolladı doktor
.aradım bugün gidemedjm hastaneye
Ve karaciğer enzim değeri biraz yüksek takip edilsin dedi
Fazla konuşamadık
Devlet hastanesi diye..sorun oluşturmaz inslah dedi..bir sorun oluşur mu..haftaisnu da girdi
Merak ediyorum haftaya gidecem ins