Alkimbynz malesef yükleme yapmadan anlayamazsınız. 30 haftalık hamileyim sadece 4 kilo aldım , bebeğin gelişimi suyu her şeyi olması gerektiği gibi, ailemde hiç şeker hastası yok. Ayrıca hamile kaldığımda tatlıdan tiksinmiştim , ekmek zaten yemem ben Ama gebelik şekerim çıktı. O içtiğiniz şekerli su yani glikoz sandığınız kadar kötü bişey değil. Ben pastacılık mezunuyum ve çalıştığım çoğu yerde yapılan tatlılara glikoz şurubu Konurdu. Zararlı bişey değil bence yaptırmadan bilemezsiniz ve sonuçları kötü olabilir. Yaptırın derim