Öğretmenlerin doğum izinleri ara tatile veya yaz tatile gelirse yanar hocam. Sizin de bu doğum öncesi yaz tatile geldiği için yanıyor. Aktarma yapamazsınız. Doğum sonrasını kullanabilirsiniz sadece.
Hocam, okul zamanına denk gelseydi çalışır raporu alırdınız ve 37 ye kadar uzatabilirdiniz. Uzattığınızı da doğum sonrasına aktarırdınız . Ama sizinki yaz tatiline denk geldiği için bu durum söz konusu olamaz
Ayrıca ek ders alırsınız sıkıntı yok.
Rapora gerek yok hocam ek ders yatmayacak zaten eylüle kadar o zaman da doğum yapmış olursunuz ve doğum belgesi ile izne ayrılırsınız