Alkimbynz Merhabalar. Uyurken ya da gündüz uzanırken sol tarafıma döndüğümde nefes darlığı ve göğüs ortasında baskı hissediyorum bu sebeple sağıma geri dönüyorum bununnbir sebebi var mı sola yatmak daha uygun diye biliyordum.
momofmychildren Alkimbynz bebeğiniz belki de rahat etmiyordur ben de sola dönünce bebeğim çok rahatsız oluyor genelde sağa dönüp yatıyorum
Gkce27 Alkimbynz ben de sağ tarafıma yatınca nefes alamıyorum hatta karnım acıyor o yüzden sola dönüyorum, siz nasıl rahatsanız o şekilde yatmanız gerekiyor
gktgmom Alkimbynz bende sol tarafıma yatamıyorum sırtım midem ağrıyor sağ tarafıma yatınca rahat ediyorum siz nasıl rahat ediyorsanız o şekilde yatın
Alkimbynz Gkce27 Sağ kalçamın yan tarafı değişik bir şekilde ağrıyor sürekli yattığım zaman o yüzden dönme ihtiyacı duyuyorum ama bu kez de solda nefesim daralıyor. Ne zaman sağıma yatsam bebeğim hareletlenip tekme atıyor o zaman hep sağıma yatmam gerekecek 🥹
Gkce27 Alkimbynz valla ben de de oluyor o gece sürekli dönüyorum magnezyum içiyorum ama fayda etmiyor sürekli aynı yöne yatınca illaki ağrı olıyor malesef bacak arasına yastık koymakta iyi geliyor