Merhaba bugün sağ karnım çok fazla ağrıdı bişey oldu diye acile gittim kan, idrar testi verdim. Eritrositim 13 bakterim de 55 çıkmış. Hastane biraz uzak olduğu için taksiyle gidip geldim acilen birkaç saat önce. Kendimi çok kötü hissettiğim için eve döndüm. Haliyle çok fazla da taksi parası verdim. Bugün gitmesem birşey olur mu? Pazartesi zaten randevum var o zamana kadar beklesem. Çocuğa bir zararı olur mu? İdrarında bunlar yüksek çıkan var mı? Ağlicam stresten ya 🥲🥲🥹🥹