Mommytwice2 serap_momy kişiden kişiye değişen bir durum ama hiç mi gecmiyor betaniza baktırın iki günde bir
FREYA09 serap_momy benimde 8 haftaya kadar çok oldu ağrılarım hiç kan vermedim o zamana kadar betaya da bakılmadı sadece keseyi ve bebişimizi gördük ilerleyen zamanlarda verdik kanı şuan 25 haftalığız
serap_momy Merve8155 ben aslında demir eksikliği için kan vermiştim bi baktım hamileyim sonra testte yaptım pozitif çıktı
Jfatmaw serap_momy benimde aşırı derecede vardı adet ağrısından daha fazlaydı rahime bebek yerleştiği için ilk üç ay ağrılar oluyor ben hep hastanedeydim ilk üç ay 🥲