Selam bir kaç aydır folekül yetiştirme ve çatlatma iğnesiyle hamile kalmaya çalışıyorum.
Pcosluyum,adet için duphaston kullanıyorum.ilaç biteli 10 gün oldu hala adet olmadım test yaptım negatif.Her seferinde farklı olur zaten ilaç bittikden 10 gun sonra 4 gün sonra adet olduğum oldu.şimdi 10 gün oldu ve hafif kasık ağrılarımda var.Bazen adet kanı miktarının az olduğu zamanda oluyo ama dr normal dedi ilaçlarda bastırıyormuş.Böyle durum yaşayan oldu mu?