Arkadaşlar daha önce de sormuştum bugün doktora gittim krem falan vermedi. Karnımdan koltuk altıma doğru kızarıklık var gül hastalığı dedi kendi kendine geçer dedi yaşayan var mı ya da bir şey kullandınız mı? Bir 10 gündür böyle biraz da çoğaldı. 31+2 hamileyim.