Srpaly Meraba ,9 haftalık gebeyim kızlar , doktor ultrasonda bakarken hep sağ tarafına tutuyor ultrason aletini nedense neyse şimdi oramda 2 gündür ara ara hafif ve kısa süreli sancı gibi bişey hissediyorum neye işaret acaba fikrinizi alabilir miyim
Alyaaaammmm Srpaly bende 9 haftayım o agrılar büyüdüğü icin dedi doktor bana . Bana da hep sağdan bakıyor sağdan yumurtlamışsın dedi zaten hep bende sağda bi sertlık hissediyorum
Badehandekuzey Srpaly benimde 8+5 ve sağda gözüküyor bebek ama sancı olmuyor bulantımda yok sizde var mı
Asi_07 Aynı haftadayız dünki kontrolümde bnde sordum bnm de solumda hep o taraftan bakıldı ara ara bazen iğne gibi batma şeklinde de oluyor sorduğumda gayet normal rahim ve bebek büyüyor dedi enfeksiyonla alakalı sorun yoksa bundan kaynaklanıyor dedi
dika Asi_07 merhaba bende 9 haftalıkım benim de sizin gibi soluma bakıyor diyor bebek o tarafta çünkü oraya götürdüğü gibi bebeği görüyoruz anlamadım bende tam
Srpaly Alyaaaammmm bende bir anormallik var diye korktum rahatladım şimdi sizler yazınca 🫠🫠 sağdan yumurtlayınca ne oluyor acaba😁
dorugun_annesi1 Srpaly benimki de hep sağdaydı şuan 17 haftaya gireceğiz sağda olunca erkek derler ama pek inanmamak lazım. Bu arada erkek benimki😂 bebek gün gün geliştiği için ağrılar olur arada korkulacak bir şey yok aslında
Asi_07 Srpaly seyirmeler bikaç gündür var ama bağırsak hareketleri onlar bebiş için çok erken hissetmek
Srpaly Alyaaaammmm yaaaaaaa 🤔🤔🤔🤔🤔 kızıma hamileyken hiç böyle seyler bilmem , bu ney başıma gelen bilmiyorum 😁😁😁
Alyaaaammmm Srpaly bende aynı sekılde kızımda kımse demedi bisey 😂 bunda dr 4 haftalıktan beri sağda dıyor bizde sorduk erkek düşünüyorum dedi ❤️
Srpaly Alyaaaammmm kızınız adımı alya? Benim kızım da alya :) alyaya hamileyken anlamadım hiç bişey gayet rahattı bunun böyle olacağını hiç düşünmemiştim yaşamadığım belirti kalmadı 😁
Alyaaaammmm Srpaly evet Alya kızım adaşlar☺️ İnsan iki meyveyi de tatmak istıyor ins erkek olur ikımızın alyasına da kardeş 🤗