Bus-35 İlk gebeliğim de yaşamıştım 6.hafta da başlayıp 12.haftaya kadar devam etmişti regl kanaması gibiydi benimki pembe kahverengi olarak yoğun geliyordu kese arkası kanamadan kaynaklıydı birde bebek kendine yer açıyor pis kanı dışarı atıyor normal demişti o zaman doktorlar bende progestan kullanmıştım