Merhaba bugün çatı muayenesine gittim bebişin suyu 32.haftadan beri sınırda gidiyordu şimdi iyice azalmış🫠 bebeğin pozisyonu baş geliş ancak hala kanala girmemiş sancım ve açılmam da yok. Doktorum Bi kaç gün idare edecek suyu olduğunu artık gün aşırı görüp haftaya doğumu başlatacağını söyledi zaten bebişte bu hafta hiç kilo almamış. Çatım uygun ama sancı ve açılmam olmadan doğum nasıl başlatılacak sadece suni sancı yeterli olur mu doğum için yoksa sezeryana mı döner? Bilgisi olan var mıı