Kızlar hassas olanlar okumasın lütfen.
Çok uzun zamandır sürekli kabus görüyorum sürekli birinden kaçıyorum yaralanıyorum yada sevdiklerimle alakalı kötü şeyler görüyorum neden olabilir üstümde bişi olabilirmi gecenin yarısı uyanıyorum korkuyorum bütün günümü etkiliyor pskolojik destek almayı bile düşünüyorum