Ozgis1s doktor sonuca bakıyor. Mesela ben bebeğin hareketlerini hissediyorum nst de. Ama doktor bakınca uyuyor uyurken hareket etmiş,tekrar biseyler ye yarım saat yürü nst ye bağlan diyor. Günde 2 kere girdiğim oluyor. Uyanıkken hareket görmek istiyor bunu da biz kagida bakıp anlayamıyoruz. En azından ben anlamıyorum