Zhrbjts o haftalar da yemekten sonra daha bir şişkinlik olur😄 benim sabah uyanınca karnım dümdüz oluyordu. Ne zaman çıkcak ki diye düşünürdüm hep. Şu an 35. Haftadayım o zamanlar çok güzel aylarımmış meğer😄 şu an karnım aşırı büyüdüğü için kaburgalarım sıkışıyor. Ellerim ayaklarım ödem oldu. Bol bol su için bu arada ödem için. Ben içtim ama 30 dan sonra ödemlendim yinede. Pelvik kemiklerim ağrıyor. Ayaklarım acıyor. Bebek vurdukça acıtıyor. Uyurken ne sağa ne sola dönebiliyorum acıdan. Tadını çıkarın yani çok zormuş gerçekten son ay😄😄