Döndüyse daha yerleşmemiş demek bi yakınımın 39 da 3 kere döndü baş makat sonra tekrar baş oldu normal denedi açıklığı tam oldu ama yine de inmedi bebek kanala girmedi sezaryen ile sonuçlandı hayırlısı olsun dönmezse demek hayırlısı buymuş bence ilk doğumlarda 36 da yerleşiyor çünkü genelde bebekler yerleşmiyorsa bir sebebi vardır