Sevvalll42 Daha önce 6 aylık bi kaybım vardı doktor 16. Haftada gel rahim ağzı uzunluğuna bakalım kısaysa serklaj yapıcaz dedi acıtıyomu kızlar öyle bişey olduğunu sanmıyorum ama korkuyorumda eğer öyle bişey olursa acıyomu
Handevich Sevvalll42 korkulacak bir şey değil narkoz veriyorlar 45 dk falan sürüyor ameliyat anlamıyorsun bile. Sonrasında biraz yanma sızlama oluyor ama kısa süre sonra o da geçiyor
Yazgul_kurt22 @Sevvalll42 erken doğum olmasın diye banada serkilaj atıldı uyutuyorlar ameliyata girince iillk gün kanama oluyir ama normal az bisude ağrım oluyor hiç korkma
Sevvalll42 Yazgul_kurt22 evet ama rahim ağzı uzunluğuna bakıp öyle yapıcak uzunsa gerek duymicak inşallah öyle bişey olmaz peki rahim ağzı yzunluğuna bakılırken nasıl bakıyolar
Handevich Sevvalll42 alttan bakıyorlar jel sürüp bir cihaz sokuyorlar ama acımıyor kendini kasmazsan rahat olursan o da basit bir işlem merak etme. İnşallah hiç dikişe falan gerek kalmaz her şeyiniz normaldir
Yazgul_kurt22 @Sevvalll42 alttan muane ederler korkulacak bişi olmuyo.merak etme ama atilursa bol bol dinlenmen gerek
Yazgul_kurt22 @Sevvalll42 çok korkma bebeğinde etkilenir sonuçta senin ve bebeğin sagligi için insalah saglikla gelir🤲