eksielma_89 Gebeliğimin başından 20.haftaya kadar rutin kontrollerimi Ebru hanımla sürdürüyordum. Özel bir hastanede olmasına rağmen doktorun çok ilgilenmemesi, sorularınıza ayak üstü cevaplar vermesi, koridorda sizi görünce hiç tanımıyor gibi davranması, telefon numarasını vermemesi,koru hastanesinde adının geçmesi gibi sebeplere rağmen kontrollere devam ettim ve yolun yarısında doktorumu değiştirmek istemedim. Ancak gebelikte çok tedirgin edebilecek bir durumla karşılaşmamla birlikte doktorumu aradım, ben bunu söylerken bana telefonda çocuğumun down sendromu riski olduğu pat diye söylendi. Ben hem bebeğimi kaybedeceğim korkusu hem de bu down riski fikriyle acil hastaneye gittim. Nihayetinde iyiyim fakat hamile bir kadına telefonda bunu söylemesi ne kadar kabul edilebilir bilemiyorum. Bir hafta sonra kontrol amaçlı gittiğimde hemşiresi tarafından "neden gelmiştiniz?" gibi bir tavırla karşılaştım ve doktorun yanına gittiğimde doktor hanım benim durumumu hatırlamadı bile. Şimdi başka bir doktora gidiyorum ve geçen zamanlarıma üzülüyorum. Sadece biraz güleryüz ve ilgi... Bu kadar zor olmamalı. Kesinlikle tavsiye etmiyorum.
Pia22 eksielma_89 Çok şaşırdım ebru hanımın böyle yapmasına 12.hafta ve 15. Haftam da gitmiştim kontrole 20 haftada gidememistim şehir dışından geldiğim için tanıdı ve çok ilgilendi kendimle alaka ki kişisel sorular bile sordu