_Birmelekannesii_ Arkadaşlar doktor klomen baslayalim adetliyken gel dedi ama kaçıncı gün geleyim die sormayı unutmuşum kaçıncı gün gitmeliyim
Guzelanne56 _Birmelekannesii_ 3. Günü gidin genelde 2. Günü gıdın genelde 3. Yada 5. Gün başlanıyor doktordan doktora degısıyor 2-3 günü gıdın muhakkak