Gg5348 normal emar a girdiniz mi daha önce bilmiyorum ama bizim insanlarımızın deyimiyle böyle mezar gibi olandan değil fetal emar biraz daha geniş oluyor üst kısmı çok yakın değil sadece beni içerisindeki aşırı yüksek sesler ve aralıklı nefes tutmanızı istiyorlar o biraz daralttı.Zaten başınızın sağ sol tarafından hava üfüryr rahatlatıyor sizi.Ben girerken eşimi de yanıma aldılar sürekli konuştu sesini duymak beni çok rahatlattı.Ve cihaza girerken gözümü kapattım çıkana kadar hiç açmadım çünkü tavanı görsem panik olacağımı biliyordum o yüzden açmadım ve bildiğim bütün duaları okudum sürekli kendi kendime gaz verdim ‘bebeğim için dayanmayalım’ gibi kendimi sakinleştirmeye çalıştım.Benimki güzel geçti umarım sizinkide güzel geçer sadece sakin kalmaya ve 10 dk sonra her şeyin normal devam edeceğine inanın.Aç girmeniz bu durumu biraz etkiliyor ister istemez halsiz oluyorsunuz ve içerde uykunuz geliyor☺️ Raporum henüz çıkmadı bugün ya da yarın doktorum göndereceğini söyledi sonuçlarım çıkınca tekrar sizi bilgilendiririm. Nerde gireceksiniz emar a?