gktgmom Oğlumun hastane çıkışı geldi ben çok beğendim sizde yaptırdığınız hastane çıkışı varsa paylaşın anneler 🥰
48lipastelboya gktgmom çok güzel görünüyor güle güle giysin.. büyük oğlumun ismi bu arada 💕 Hangi sitede yaptırdınız peki
gktgmom 48lipastelboya çok teşekkür ederim Allah bağışlasın 🙏🏻 ben instagramda ght_babyshop1 hesabından 10’lu set şeklinde yaptırdım
aslanbeyy Güzel günlerde kullanılsın inşallah 🙏🏻💙 Bende Çekim için şöyle bir kıyafet tercih ettim ☺️ altındaki de isimli battaniyesi
gktgmom aslanbeyy güzel günlerde kullanın inşallah sağlıkla gelsin evladınız çok güzel olmuş müslin takımlarda güzel oluyor 🙏🏻