gunesinannesi__ Kızlar bugun biraz ev işleriyle kendimi yordum en son banyoyu foşurdattım 😄 ve şuan belim aşırı ağrıyor 35+1 bi sıkıntı olur mu ya
Dilek_04 gunesinannesi__ inşallah sıkıntı olmaz eminim ki burdaki bütün hamilelerin beli ağrıyordur iş yaptıktan sonra 😂 bende 30 haftalığım yemek + bulaşık yapınca bile belim ağrıyor dinlenince geçiyor ☺️