gayesblog Aysegul23- gebelikte benim bildiğim doktorumun anlattığı; Yoğun ağrıda sadece parol Vücutta doktor gözetiminde enfeksiyon oluşursa antibiyotik(doktorun önerdiği) Bunlar dışında ilaç kullanımı uygun değil
Yamanmomy Aysegul23- evet kullanan çok var yoksa gebelik çok stresli geçiyor genelde 12. Haftadan sonra başlatıyor doktorlar
Leylaaa123 Aysegul23- ben anksiyete ve panik atak yaşıyorum. Doktorum 13 14 haftadan sonra duruma göre kullanılabileceğini söyledi. Siz de doktorunuza danışın bir
Ayse-nn Bende kullandım ilk 3 aydan sonra tavsiye rdiyorlar bitkisel pasiflora içerikli bi tablet kullandm bi sakıncası olmadı çok şükür
Leylaaa123 Koalams daha 5 haftalığız şu anda. Ama genel olarak kendimi iyi hissediyorum. Sanırım 12 13 haftadan sonra kullanabileceğimi bilmek de sakinleştirdi beni.