Zeyyno_ Kızlar bı kaç isim yazcam sizce hangisini koyalım Alparslan Yağız Kaan yada Kaan Alp Benim düşüncem Yağız dan yana eşimde beğenmiyor ama bı ortayolda buluscaz bakalım kızımın ismini eşim koydu bu bebeğimin isminide ben koymak istiyorum 😁👌
1palyaco Zeyyno_ Alparslanı bizde düşünmüştük ama 2023yılında en çok konulan isim olunca bir soğuduk vazgeçtik 😁 Yağız ismi güzel fakat söylenirken bazen zor oluyor Yaaz diyor gibi veya Yavuz gibi çıkıyor . Kaan ve Alp ismi isimlerini daha çok beğendim . İkili de olur tek olarakta .
Fatma_Fatma Zeyyno_ bence Alparslan çok güzel bizde o ismi vericektik ama ben baş haflere takıldığım için onu seçmedim
Ask1907FB Zeyyno_ Alparslan isminde olanlar çok yaramaz ve çok zor çocuklardır ona göre iki kere düşünün Benimkide Alparslan ama bana zindan ediyor 🙄🙄
Zeyyno_ 1palyaco Eşim De Kaan olsun dedi ilk sonra Kaan yerine Yağızı begenmediysen Alparslan olsn dedim aslında o da güzel isim dedi bilemedim
likapaa53 İlerde okula giderken sınıftakı 10 çocuktan 4 ü falan alparslan olcak🫣 Çok güzel bir isim ama çok konuldu 🙈 Mahir ismi çok hoşuma gidiyor benim bu aralar Miran, erdem, kerem, talha isimlerinide bepeniyorum Önerilerinizden de Kaan Alp daha hoş geldi🥰
Zeyyno_ likapaa53 Bnm çevremde bu tarz isimlerden yok cnm genelde hep mehemetler var o yüzden Okulda eminim fazla o isimden olmaz😂😂😂
likapaa53 Zeyyno_ anladım canım o zaman alparslan güzel isim çevrenizde yoksa değerlendirebilirsin hazır yokken🥰
Ask1907FB Zeyyno_ valla ne yemesi ne içmesi ne uyku 3 buçuk yasında ama hala kırklı çocuk gibiii laf dinlemiyor söz dinlemiyo aşırı hareketliler hepside