cilekkannesi Merhaba arkadaşlar 13 haftalık bebeğim karnımda öldü.Kan verdik.Sonuç böyle çıkmış.Sonucu böyle olup kan sulandırıcı kullanan var mı? Görseli ekleyemedim. “Mutasyon yoktur yazıyor.Birisi homozigot, Faktör XIII V34L heterozigot polimorfizm yazıyor.”
1palyaco cilekkannesi bir homozigot veya iki heterozigot olunca kan sulandırıcı kullanılır demişti bana doktorum. Benim iki heterozigot çıkmıştı 38haftalık hamileyim . 7.haftadan beri iğne kullanıyorum , 5.haftadan 34.haftaya kadar da hap kullandım .
cilekkannesi 1palyaco cevabınız için teşekkür ederim.Benimkinde 1 homozigot ,1 heterozigot yazıyor başka bişey yazmıyor.
1palyaco cilekkannesi sulandırıcı kullanılır diye düşünüyorum . Benimde 8haftalıkken kalbi durmuştu ondan sonra genetik test vermiştim. Bir doktor ile sabit kalmayın birkaç doktora gösterin olmadı .
cilekkannesi 1palyaco evet her doktor farklı bi görüş söylüyor.En son gittiğim doktor şuan hamile değilim ama kan sulandırıcı hap verdi arada bir kullan dedi.panel sonucum bugün çıktı onu henüz göstermedim.