Mlk_26 Merhaba kızlar ilk doğumum 38+6 dayım bebeğin kafası dönmediği için doktorum salı günü sezeryan dedi ve çok korkuyorum sezeryan olan var mı ve sezeryandan sonra neler önerirsiniz üstelik bana pazartesi yatış vereceğim sana dedi neden 1 gün öncesinde yatış veriyor ki ve sezeryanda çok lazım olan şeyler arasında neler var ?
Ayliz010 Mlk_26 ertesi gün erken amelyta aliyo cnku testler yapiliyo aksamdan 13 itibari ile yeme icme yasak gece
Dilarabozdemir Mlk_26 hiç korkma inan ki korktuğun gibi olmayacak. Ameliyatta girdiğin an başıma ne gelecek acı hissedecek miyim diye korkacaksın. Beline iğne yapilirken acı hissi bekleyecesin ama koluna açılan damar yolu daha fazla aciyo korkma yani hiç hissetmiyosn derin nefes al 10 saniye içinde ayakların yok oluyor 😅 onlar seni hazırlarken acaba acı hissedecek miyim diye düşüneceksin tam ne zaman başlayacak dediğin an bebeğinin sesini duyacaksin o an zaten herşey bitiyo bı an önce diksinler de bebeğime sarılayım diyorsn. Ameliyattan çıktıktan 2 saat sonra uyuşukluğun geçecek ama sürekli ağrı kesici yapıyorlar zaten geçen 6 saat içinde yürüyüş yapmanı isteyecekler. Eşin yanında olsun ondan destek alarak kalk ilk kalkış baş döndürüyo çünkü seni tutacak güçlü biri lazım. İlk yürüyüşün kısa olur oda içinde turlarsn ama 15 20 dk da bir yürü her yürüdüğünde açılacaksn sonra koridorda yürü sakın oturma sık sık yürü evde bana yatak hazırlamışlardi 1 kere yatmadım hep oturdum ben oturdukça ve uzndikca ağrım oluyordu gelenleri oturarak karşıladım sürekli yürürdüm sezaryenin en büyük ilacı yürümek 5-7 gün de kendi işimi görmeye başladım. Sonra bol kahve iç narkozu atmak için baş agrin olabilir narkozdan. Bol bol hoşaf kayısı püresi vs ye su iç tuvalete çıkmak için olmazsa lavman iste. Yoksa tuvalete çıkamamak rahatsız eder seni.gaz sancın olur dikişlerin e vurur sancısı. Sütün hemen gelebilir ama gelmeyedebilir. Korkma eve git sıcak bı duş al göğüslerine tut sicak suyu banyodan çıktıktan hemen sonra süt dolacak sıcak suyun etkisiyle. Bol su iç. Ve bebeğini bol bol kokla. Çok çabuk büyüyecek ve bu anlarını çok özleyeceksin 🥰 hayırlı doğumların olsun sağlıkla kavuşun.
melek-anne Bende güle oynaya girdim ama sonrası çok zor geldi bence çok zor bi ameliyat ama anneler bebeğin derdine düşüp acılarına odaklanmıyor, tüm zorluğu 10 gün sonrasında acı geçiyor, sağlıkla kucağına al inşallah gerisi kolay düşünme