Selam güzel anneler iyi günler diliyorum. 34’ncü haftaya girdim ve bebeğimin başı dönmemiş suan makat gelişli😃 Doktorum dönmezse sezaryen sinyali verdi. Her gün düzenli yürüyüş yapıyorum ve hareketliyim. Eğer ki son haftalarda dönmezse, bazı egzersizler var uygulamayı düşünüyorum. Yaşayanlar var mı🌸🫶🏼✨