Low lying plasenta dendi bana ayrıntılı ultrasonda. Bu plasentanin asagi yerleşimli olması demekmiş. Hareket kısıtlaması hiç koymadi doktor bana ama ilişkiyi kesinlikle yasakladı. 24. Haftada tekrar bakacağız yukarı çıkabilir dedi. Bu başlık çok olmayınca ben hep Previa vakalarını okumuşum tabi. Aradım hemen bilgi aldım doktorumdan o gün. Previa o kısmı komple kapatması demek. Asagi yerleşimli olmak demek değil hepsinin durumu birbirinden farklı. Önde olduğu zaman hareket kısıtlaması oluyor asagi yerleşimli de öyle yat kalkma gibi bi durum yok dedi bana. Hiç kanamam olmadı şimdilik tabi bu ihtimal herkes için var. Bu benim ikinci gebeliğim ben biliyordum bi terslik olduğunu ama. Çünkü rahimde çok erken haftalarda bile inanılmaz bir baskı hissediyordum kendi doktorumu inandıramamıştım hatta. Taa ki bu riskli gebelik doktorlarına gidene kadar. Kendi doktorum bi çok kez vajinal ultrason yapmasına rağmen her şey iyi dedi ama meğerse böyle bi durum varmış. Doktor tek engel normal doğum yapamazsın dedi. Ben daha önce de sezaryen yaptığım için o kısma takılmadım tabi. Hepimiz sağlıkla atlatalım 🥹