Yarenelibol ben bugün dr kontrolünden geldim benimkide 38hafta ve dr um kasılmaların yarım saate bir düşerse haberleşelim dedi dopum sancısıdır dedi bilgin olsun benimde saatte bir oluyordu çok yorulunca oluyor haftaya sezeryan olacağım inşallah dr unuzu telefon numarası varsa görüşün derim yada gittiğiniz hastanenin kadın doğum servisini bağlatarak ebelerle görüşebilirsiniz sanırım siZi çağırıp muayene ederler nst falan çekilir içiniz rahat eder en azından