seymakayaa Haftada gittim özel hastaneye % 95 kız dedi ama hazırlık yapmayın iki hafta sonra tekrar gel arkası dönük duruyor dedi sizce değişir mi kesin bişe görmedigi için mi o şekilde konuşmuştur erkek olsa şimdiye kadar belli olurdu heralde? Bu durumu yaşayan var mı ?
TubaY- seymakayaa değişebilir canım benimki erkek olduğu halde geç gösterdi göstermedi hemen bazen göstermiyorlar diğer kontrolünde netleşir
Eceninanne seymakayaa erkek olsa anlaşılır dı bence . Ben de 14+3 suan . 3 gun once gittim doktorum kız dedı. Degısecegınj sanmiyrm .
yeni-annelik seymakayaa bize doktor 12. Haftada %90 erkek demişti bakarken pozisyonuda iyi değildi baş aşağı duruyordu ama buna rağmen değişmedi
seymakayaa Çevremde o kadar çok var ki detaylida öğrenen felan onlardan baya etkilendim kesin de konuşmayınca bir de arkası dönüktü ondan mı emin olamadı dedim ben Eceninanne
Niran007 Canım benimki erkek olduğu halde 27. Haftamda öğrendim dr dediği gibi 2 hafta sonra tekrar git baktır
seymakayaa Siz baya geç öğrenmişsiniz bende bekleyeyim en iyisi emin konuşana kadar doktorlar çünkü emin konuşmayınca bir şey de hissedemedim ben Niran007
Niran007 seymakayaa 20. Haftayı devir emin ol derim tabi biraz da doktoruna bağlı benim doktorum tam Bi rezaletti
Eceninanne seymakayaa benim 3. Gebelıgım. Bir kizim bor oglum var. Bu gebelıktekı belirtiler kızımla aynı ben anlamıştım kızım olacağını bastan beri o yüzden dr kız diyince tam emin oldum . Sızde değişir belkı olabılır
Eceninanne seymakayaa ekşi yiyorum hep . Lekelenmem oldu 3. Haftada. Solda bebegım . Bulantı kusma cok oluyor. Oglumda cok rahattım . Kızımda cok zordu buda cok zor kız dedıler cınsıyet
Muratseyma2015 seymakayaa evet ya bizde şok olmuştuk😊 Allah gönlüne göre versin eli ayağı düzgün sağlıklı hayırlı bir evlat olsun inşallah 🤲
seymakayaa Amin inşallah hepimizin evladı hayırlı evlatlar olsun sağ salim inşallah 🥰🙏☺️Muratseyma2015
bebisveannesiiii seymakayaa erken haftalarda kız denilince genelde değişebiliyor bence bir sonraki kontrolünü beklemelisin ben oğlumu 16. Haftada ögrenmiştim
Mii seymakayaa ilkinde 12.haftada erkek demişti erkek olmuştu şimdi 13.haftamda kıza benziyor dedi ama eninde değilim değilim.demisti detayliya da girdim kız bence tamamen doktor tecrübesi tecrubeliyse değişmez onlar biliyor