ZulusSerdar Kızlar size doktor ilaç yazdımı idrar enfeksiyonu için kullanıyormusunuz?bir sorun olmaz dimi?
Dilek_04 ZulusSerdar Benimde enfeksiyonum varmış doktorum dün fitil verdi 6 tane içiniz rahat olsun ilaçların bir zararı olsa vermezdi ztn enfeksiyon daha tehlikeli çünkü
Satisati ZulusSerdar doktoruna hamile olduğunu belirttiysen oda bu ilaçları yazdıysa neden sorun olsun düzenli kullanın benim bebeğim ben idrar yolu enfeksiyonu geçirdiğim için doğar doğmaz yoğun bakıma alındı sizde dikkatli olun geçmiş olsun
ZulusSerdar _ozlmm bir sorun olmaz dimi ?bana verdiği ilacın ismi MAGOSİT 365 mg Birde CEFAKS 500 mg sizdede öylemi?
_ozlmm ZulusSerdar Yok benim ilaçlarım farklı ama kadın doğumcu yazdıysa bir sorun olmaz sonuçta hamile olduğunuzu biliyor ona göre ilaç veriyor
Nazo_avlu ZulusSerdar magosit magnezyum dıye bılıyorum cefaks da gebelıkte kullanılabılcek bır antibiyotik bende 7. Haftamda kullandım
findiktan11 ZulusSerdar 36.haftamdayım bende cefaks kullanıyorum şuan. Çok kişiye danıştım enfeksiyon bebeğe antibiyotikten cok daha fazla zarar verebilir o yüzden kullanıyorum. Normalde ilaç kullanmayı bende istemezdim
ZulusSerdar Nazo_avlu bana barkod verdi doktor bunu eczaneye ver dedi ordan al ilacı dedi bende dediği gibi yaptım adama dedim hamileyim ilaç doğru dimi doktorunuza söyledinizmi dedim zaten biliyor hamile olduğumu tamam o zaman sorun yok dedi
Zeyyno_ Dilek_04 Kullandım da ben bı etkisini görmedim doktor yine yazdı bı hafta yine kullancm ondan hariç bı tane de suya karıştırılarak bı ilaç verdi bakalım
Dilek_04 Zeyyno_ Anladım Allah şifa versin inşallah 🤲🏻 bende kullanıyorum yeni başladım inşallah işe yarar .
birkimseee ZulusSerdar muhakkak kullanın ilaçları ağır olsa bile, Doktor yoksa vermezdi, hamile olduğunuzu biliyor zaten dehol mi enfeksiyon daha tehlikeli
Gkya ZulusSerdar bende çok ilerlemiş demişlerd hinlik 3 doz 2 hafta antibiyotik kullandım şükür geçti galiba henüz idrar tahlili vermedim çünkü falan ayaklarım çok ödem iydi doktor enfeksiyondan demişti ödemim de azalıyor gibi bakalım inşallah geçmiştir