aysenurkduman Merhaba arkadaşlar 19 haftalık hamileyim ve Kasım doğum olacak giyime dair hiç bir şey almadım ufaktan başlamak istiyorum benimle aynı haftada olanlar ya da tecrübeli anneler neyden kaçar tane aldınız liste yaparmısınız acaba çok sevinirim
FKRKS29 aysenurkduman bende 18+0 im bugün Allahin izniyle Kasım sonu gözüküyor bizde daha bisi almadık yavaştan başlamayı dusunuyoruz burda bekliyim 😄
gayesblog aysenurkduman ay bende henüz bir şey almadım aynı haftalardayız. Kış bebeği olacağı için şuan hep yazlık şeyler görüyorum 🥹
Begleyna Benimde Aralık sonu gözüküyor birkaç dışarda giymelik peluş tulum, örgü tulum falan aldım kalın battaniye gereklimi acaba o tulumları giydirsem orta kalınlıkta bi battaniye alsam zaten araçla gidip geliyoruz çoğu yere karar veremedim
aysenurkduman Begleyna ya zaten eskisi kadar kara kış soğukları yaşamıyoruz bence çok kalın şeyler almayı düşünmüyorum peluş iki tulum iş görür gibi doktora giderken vs dışarı çıkarken ama bilemiyorum işte
numix Ben de 19. haftadayım ve kasımda doğacak 🙈 sadece 2 tane fermuarlı tulum aldım 0-3 ay. Burada durayım, kıyafet konusu çok kafa karıştırıcı yoksa