Ebruebos Filizkumsal kan verdim bekliyorum sonucu. 1 kaybım var pıhtılaşma çıktı o yüzden beklemeyeyim dedim
Filizkumsal Ebruebos insallah çıkar yazın mutlaka bndede düşük var doktorum coraspirn vermişti her ihtimale karşı
Ebruebos Nil_yusflu çıkmadı hala yarına kaldı sanırım. Sağlık sigortam vardı ondan kullandım. Muayene hakkım gitti.
hepoyleolurzaten_ Ebruebos geç döllenmede ola bilir benim bir gün geçmişti regl günüm biraz bundan belirgindi ama farklı markaydı
Ebruebos hepoyleolurzaten_ bence değil ya kimyasaldan şüpheleniyorum. Doktor jel vermişti jelden dolayı kimyasal geçiren çok oluyormuş. Çünkü adetlerim düzenlidir benim. Ve erken yumurtlama olur döngüm kısa
Sese11 Zaten bütün testlerde kuruma çizgisi oluyor aylarım gitti gözle görülür bir şekilde çıkıyor hemde varsa Hiç kendinizi yıpratmayın böyle erkenden test alarak yok çünkü hayal kırıklığı umut bağlıyorsunuz sonuç hüsran 🙏🏻
Ebruebos Sese11 bende de önceden çıkıyordu ama 1,2 saat sonra. Bu ay hiç çıkmadı bu testte de hemen çıktı o benim kafamı karıştırdı. Bitanede farklı marka yaptım onda da çok silik çıktı. Yoksa kan vermezdim bu kadar silikliğe 🥲
Emineecee turkan403 Benimde öyle ya 3 tane test yaptım hepsinde ertesi gün pozitif çıktı. Şüphede kaldım iyice. Doktora da gidemedim henüz
Emineecee turkan403 şu an evde değilim eve gidince unutmazsam inşallah atarım. Kafamı karıştıran nokta ilk 20 dk içinde bişey gözükmüyor ertesi gün bakıyorum pozitif. En son bi tane daha yapmıştım Merak ediyorum o da aynı mı acaba eve gidince belli olacak
Ebruebos Gkce18 hayır maalesef çıkmadı. Ama hasta olucam sanırım bir kaç damla kanamam geldi. Kimyasal olmuş olabilir. Doktor jel vermişti jelden dolayı kimyasal geçiren çok duydum forumda
Emineecee turkan403 benim hepsi öyle başka marka da denemedim Pazartesi sağlık ocağına gidecağim bi aksilik olmazsa. Kimseye de söylemedim daha 😂
Ebruebos Gkce18 yok canım üzülmüyorum gebelik durumunda kan sulandırı iğne kullanmam gerek o yüzden kan verdim yoksa hiç vermez adetimi beklerdim