gamzebngaa_dmr Nirgul benim her iki kızımda solumdaydı annemde hep öyle derdi ama yengemde kızı sağdaydı kız kardeşimin iki oğlu var ikiside sağdaydı bence bi doğruluğu yok hangi tüpte oluşursa orda büyüyor sonra ortaya geliyor her iki tüptede her iki cinsiyet var
Nirgul Kızımı hatırlamıyorum ama oğlum sağdaydı,şimdiki hamileliyim solda merak ediyorum cinsiyyeti ne olacak:)
Tictack Ben sol tarafımda hissediyorum çünkü sol tarafkm sert sağım yumuşak sanırım böyle mi anlıyoruz