Arkadaşlar 14+3 üm 8.haftadan beri lekelenmem kanamam bitmiyor.Bu sabah çok şiddetli kan boşaldı evden çıkamadım durmadı azcık kesildi koşa koşa hastaneye gittim bebeğim iyiydi çok şükür hemen serum taktılar 2 tane de iğne oldum ama hala kırmızı az az devam ediyor.Daha önce de olmuştu tek iğne kesmişti doktor bekleyeceğiz çare yok diyor var mı başına gelen güzel şeyler duymaya ihtiyacı oluyor insanın 🥺 serviks uzunluğum gayet iyi plasenta da aşağıda değil ama kan sızıyor hep neden olduğunu da anlamıyoruz kanama alanı da görünmüyor her gün kalbim ağzımda bebeğim yaşıyor mu diye devlet hastanesine gidip yatış mı istesem sürekli serum vs veriyorlar mı orada acaba 🥺