lolbebek Kızlar sistit var bende aşırı yanmam var tuvaletten çıkamıyorum 1 saattir tuvalette boş boş oturuyorum bu yanmayı acil en hızlı ne geçirir lütfen söyleyin
Enfal_06 lolbebek sadece hasteneye gitmeniz gerekiyor başka şekilde geçmez idrar tahlili sistit yaparlar hemen ona göre antibiyotik başlanır çok ağrınız varsa da serum takılır benim hep geçirdiğim bişey hastane doktor ilaçla geçiyor
lolbebek Enfal_06 ya gittim hastaneye ilaç yazdılar akşam eşim işten gelirken alacak ama ben şu an tuvaletten çıkamıyorum yanmadan boş boş oturuyorum anlık şu an bunyanmayı geçirecek bişey lazım
Deepbluee2 lolbebek Canım bir tane toz veriyorlar gece yatmadan önce onu içiyorsun tek seferde geçiyor dayan birazcık onu yazmışlardır kesin
lolbebek Deepbluee2 yok onu yazmadılar antibiyotik yazdı o da hafta bir dün içtim daha da kullanacak bişey yok fitil verdi ama reglim şu am o yüzden atmıyorum 🥹 sabahın 7 sinden beri tıvalttetim saat 9 😒
Flanoz Ilık suya elma sirkesi damlatıp temizlemeyi deneyin sonra iyice kurulayın temiz iç çamaşırı giyin
Hellili Sirkeyi suyla seyreltip taharetlenin biraz gevşetiyor gibi tedaviniz bittikten sonra da muhakkak nioli yağını alıp iç çamaşırınızda kullanın çok çok iyi geliyor
Deepbluee2 lolbebek Canım geçmezse başka doktora git bence tek doz üromisin adı bunu yazıyorlar ve direk iyileşiyor gittiğinde söyle doktora bu ilacı onu yazdır