Hdyee42 Arkadaslar kesenin etrafinda top gbi kan birikintisinin olmasi zararli mi yani düşük ile sonuclanir mi 9 haftaligiz
Alyaaaammmm Hdyee42 benım 5 6 hafta arası vardı yerleşme kanaması dedı doktor sonra kendın kendıne gecmıs kanama yaşamadım sımdı 9 haftalığım yok yanı . Sizinki de kaybolur heralde doktor ne dedi
Hdyee42 Alyaaaammmm gecen ay adet zzamanimda kan geldi snra kahverengi oldu sanirim bn kan oyle oyle bitck . Özele gittim sıkıntı olmaz ddi devlete gittim bazi gebelikle dusukle sonuclaniyor bazilari tutunuyor progestana 3 öğün devam et ddi