Beyzaa48 Kızlar 6 haftalık hamileyim şimdiye kadar olmadı ama iki gündür öyle bir bulantım var ki ne yemek yiyesim geliyor ne su içesim kusasım geliyor ama kusamıyorum da midem de çok yanıyor. Benim gibi olanlar var mı ne iyi geldi ne önerirsiniz
MiracAlpinveUmutunAnnesi Beyzaa48 Bende öyleyim. 7 haftalık hamileyim. Doktor ilaç yazmıştı bana bulantı için az da olsa fayda ediyor ama sabah olan bulantıya hiç bir şey etki etmedi ölü gibi oluyorum
Burcu-2634 Beyzaa48 prilam yazdırabilirsiniz doktorunuza gün içerisin de 4 defadan fazla yutulmuyor gece 2 kere yutup yatınca bende mide yanması ve sabah bulantısı olmuyordu
Nazo_avlu Beyzaa48 benım 8-9 hafta arası bır basladı 16. Hafta bıtıyor ve hala bulanıyor bulantı hapı vs kullanıyorum prılam dr ılacın adı zaten doktora gıtsen dırekt yazar
Baby_ygt MiracAlpinveUmutunAnnesi benimde sabahları çok oluyo çayı cok severim çaydan bile midem bulanıyor
sevgi_bidak Prilam mide bulantısı ilacı vermişti bana önceki gebeligimde şimdi 2 hafta oluyor gebe olduğumu öğreneli bugün 5. Haftam ve ben ilacı içiyorum yine önden önden yaşamamak için