Fidan_Aylin22 1hafta önce betam 117 iysi şimdi 3904. 07 1haftada bu kadar artması normalmı son adet ) 8mayıs geç döllenme durumuda var
turkan403 Fidan_Aylin22 gayet güzel artış bnce bir hafta mi iki günde bir mi bakıldı bnm de son regl 5 Mayıs pazartesi 21 çıktı Çarşamba kan alındı tekrar dün çıktı 78.8 cikti
Anneyim0707 Fidan_Aylin22 çok pardon hesaplayamıyorum ben 🙈 kaç gün sonra adetten 117çıktı acaba gecikme 6.gün negatif görüyorum sürekli 🙂↕️
babymommy_ Fidan_Aylin22 merhaba benim de geçen hafta pazartesi regl günümdü hafif lekelenmem oldu ama adet olmadım değerim 32ydi çarşamba günü 65 ti cumartesi 239, dün pazartesi tekrar 509 olmuştu geç döllenme olabilir mi benim de
turkan403 Anneyim0707 benm pazartesi verdim Çarşamba e nabiza düşmüştu Çarşamba kan alındı tekrar dün çıktı sonuç bidaha almadılar ya karışık ben anlmyom iki kızımda da beyaz kan baktirdim dahliyeye giderdim bu değişik oldu bu sefer
Fidan_Aylin22 babymommy_ gec döllenme adetden 10 gun 1hafta sonra testde çıkıyor Benim ilk çoçugum dada geliyordu kahve rengli leke kan alanım vardı kese etrafında ondan oluyor Du
Fidan_Aylin22 babymommy_ dogdu çok şükür şimdi yanımda uyuyor İnsAllah sizinkide sag salim gelsin dunyaya