Kızlar daha önce 2 düşüğüm vardı 3. Hamileliğimde rapor çıkartmıştı doktorum o şekilde alıyordum şimdi tekrar hamileyim 5+2 haftalık geçen hafta 1 kutu almıştım elimde 2 adet var şuanda bugün reçeteyle yazdı ama eczane vermedi raporun yok çıkartmamış dediler doktoru aradım kadın doğum artık oksaparın raporunu vermiyor değişti sistem reçeteyle alabilirsiniz dediler sizler nasıl alıyorsunuz iğneyi ücretli mi