Merhaba kızlar ben 37 haftalık gebeyim bebeğin kilosu 2800 doktor kilosunun iyi olduğunu söyledi. Bugüne kadar her şeyi normal gidiyordu şu an karın çevresi 2 hafta geride görünüyor doktorum da bir şey söylemedi eve gelince ultrason kağıdında gördüm çok tedirgin oldum bilgisi olan var mı bi sıkıntı olur mu