RBurcu Kızlar normalde 37 ye kadar çalışabilir raporu alınıyor galiba Ama ikiz gebelikte de aynı mi bilen var mi 🌼
huysuz__ RBurcu çoğul gebelikte 30. Hafta çalışabilir/çalışamaz raporu almanız lazım. 30+0-30+6 aralarında alabilirsiniz
Seyma-10 Çalışmak istiyorsanız belirtiyorsunuz doktorunuza o veriyor çalışmak istemezseniz de 32 haftalıkken tam yada bir iki gün kala yine doktorunuza söyleyip çalışamaz raporu hazırlıyor
Kevo00 Alo 170 den arayıp detaylı bilgi alabilirsiniz çoğul genelikte 30. Haftadan itibaren çalışır raporu almanız gerekiyor diye biliyorum
RBurcu Kevo00 evet bem de internette öyle gördüm Peki 29+6 da mi almam lazım tam hafta hesabı nasıl oluyor 30+0 da mi almam lazım
Elfbzkrt Kevo00 Merhaba banada tam bilgi verirmisiniz ssk’dan doğum parası alınıyormuş sanırım bilginiz varsa anlatır mısınız rica etsem
Kevo00 Elfbzkrt bilgim yok malesef sgk alo 170 i arayınca her sorunuzu yanıtlıyorlar oradan detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz