Zseda benim zaten 30. Haftadan beri baş aşağı pozisyondaydı. Geçen hafta kontrolde ebe elle muayenede(yurtdışında yaşıyorum burda ebe bakıyor ve ultrason yok) kanala girmiş kafası dedi. Ne biliyim kanala girsin diyede hiçbişey yapmadım ki. Çok ağrım vardı genital bölgemde bütün gün yatıyordum yemek bile yapamıyordum. Şimdi bi rahatlama geldi😂