buse76 merhaba evet bizde doktora gittik sonuç göstermeye, bir önceki yorum yapan arkadaş iyi demişti ama bize de anormal geldi. İlk bi doktora gittik biraz kötü konuştu, tekrar test yumurtalık ultrasonu felan istedi. Sonra başka doktora gittik oda dedi geri kalan her şey normal, daha yeni normal de 1 yıldan önce test bile yapılmaması lazım dedi. promenk takviyesi yazdı 6 ay kullan geldiğinde tekrar test yaparız dert edilecek bir şey yok en kötü aşılama ile çözülür dedi. Sperm sayısı vs çok iyimiş. Kötü durumda olanlar sperm sayısı olmayanlar mış öyle dedi.
Bu arada, 2 yıllık evliyim, 2 aydır deniyoruz. Ben zaten 3 ay önce kontrole gittim bir sıkıntı yoktu folik asite başlamıştım. Geçen ay da ovülasyon testi kullandık her şeyi takip ettik baya umutluyduk olmayınca afalladık eşim korktu teste gitti öyle öğrenmiş bulunduk.. hiç çocuğum yok 28 yaşındayım bu arada cevap içinde teşekkürler