Kızlar merhaba ben tüp bebekle hamileyim. Bugün kasıklarımda adet sancısı gibi bir ağrı olunca doktora gittim kontrol amaçlı. Doktor vajinal bakmak istedi ama ben vajinal bakmayalım dedim çok yeni olduğu için karından göremeyebiliriz dedi bende karından bakalım göremezsek vajinal bakarız dedim. Çok şükür karından keseyi gördük. Bebeği görmek için erken dedi 10 gün sonra falan görebiliriz dedi. Siz embriyoyu kaçıncı haftada gördünüz karından ultrasonla?