23Zumra Merhaba kizlar size birsey sorucam .. Ben normalde yurt disinda yasiyorum tatile turkiyeye geldim .. Ben suan 13.4 haftaligim Allah nasip ederse 2 gun sonra 14 haftalik olucam ve burda ozele gidicem cinsiyet icin ve renkli ultrasyon icin sizde o haftalarda cinsiyetini kesin ogrendiniz mi veya renkli ultrasyon aldiniz mi cunku yurt disinda 20 haftalik iken cinsiyeti soyliyecekler ve renkli ultrasyob vermiyorlar ve 16 ocakta geri donuyorum ilk bebegim.oldugu ici cok merak ediyorum simdiden herkeze cok tesekurler
TimuinMeliskdem 23Zumra o haftalarda küçük oldugu için çok kesin olmamakla birlikte bi tahmin söyleyebilir belki doktorun
YeniAnne55 23Zumra 13haftalıkken öğrendim canım cinsiyeti ama bildğim kadarıyla renkli ultorasana biraz daha geç sokuyolar cinsiyete gelincede şans işi canın buraz 25haftalık olup hala göremeyenlerde var🤔
ZehraS 23Zumra cinsiyeti oyrenirsin cnm bende 16 ya 17 haftada oyrenmisdim ama renkli ultrasonu 20/23 hafta arasi yapiyorlar