metemom_
Granül olduğu için granül kullanmayın hatta yumuşatıcı hiç kullanmayın yumuşatıcı yerine çamaşır sodası öneririm aynı şeyi yapıyor ben kendime de yıllardır çamaşır sodası kullanıyorum
Deterjan olarak da şu an green clean kullanıyoruz sıvı deterjan içerik olarak da iyi