ceren-123 Yeni doğan alışverişte bebişlerinize neler aldınız ? Tecrübelerinizi ve herhangi bir liste yaptıysanız paylaşır mısınız 🌸💕
Melikebldz ceren-123 hoşuma giden her şeyi aldım vallahi gözüm kalmadı 😂 Yenidoğan için 15 tulum aldım yaz bebeği olduğu için 10 parça falan almadım tek tulum şeklinde içlerinde de zıbın atlet aldım . Biberon Kulak çubuğu Şampuan Vücut losyonu Burun aspiratörü 1 numara bebek bezi ( bana stok yapmak çok saçma geliyor o yüzden sadece 1 numara aldım ) Alt açma örtüsü Islak mendil Pamuk mendil Emzirme yastığı Emzirme önlüğü Aklıma gelenler şuan bunlar 🤷🏻♀️
e_blue_sky_a ceren-123 yeniden hamile olsam %100 pamuklu ve organik kumaş ile üretim yapan organickid isimli şirketten alırım herseyi. Tulum almam bacaklar 40gunde uzuyor alt alırken zor oluyor. 1adet 7li 1adet 5li yenidoğan takım 2alt-ust pijama 0-3 2tane de 3-6 alırım. Yine 2tane 0-3 beyaz kısa kol 3tane de 3-6 alırım zıbın. Yaz bebeği ise 5tane 3-6 renkli kısa kol zıbın 5tane de 3-6 tayt. 10tane çorap. 1penye hırka 2penye yelek yine 3-6….. böyle alırdım başka giysi almazdım.
seddackr Tecrübeli anneler yardım lütfen, ben de alıyorum alıyorum ama yetersizmiş gibi geliyor. Bebek kıyafetlerinde neyden kaçar tane almalıyız? Ben genel olarak 0-3 ay aldım. Yenidoğan için sadece 2-3 takım vardır. Yeterli mi?
nazel123 seddackr yeter canım haftasında doğduğunda yenidoğan çok çok az giyecek ben iki tulum aldım tamam diğerleri 3-6 0-3alırım
seddackr e_blue_sky_a ben bu saydıklarınızdan daha fazla sayıda aldım acaba yeter mi diye düşünüyordum. 🤣
e_blue_sky_a seddackr fazla alınca bebeginle bsy alamıyorsun çünkü çok var onlar bile giyilmeden kalabiliyor. Mesela yazın alt ve zıbın giyiliyor. Bana halası Almanya’dan alt üst takımlar göndermiş daha 4bucuk aylık bizimki. Bezi gözüküyor içinden içine soksam tişörtü bu sefer tuhaf duruyor. İçine zıbın giydirsem desem hava sıcak 😀 yaşayarak almak daha iyi
e_blue_sky_a seddackr bir de az alıp %100 pamuklu almak çok iyi. Hele hele yazlık teri emiyor pamuklu kaliteli olsun az olsun