Kubraaa04 Önümüzdeki ay 1 defa klomen uygulanacak olmazsa 2 ay da göbekten iğne uygulanacakmış. Bunlar aşılama yada tüp bebek öncesi şeyler mi beni lütfen süreç hakkında bilgilendirin ya🥲
Minikruyam Kubraaa04 evet aşılama öncesındeki surec bende klomen muadılı olan femora kullandım gobekten carlarma ignesı ile elhamdülillah ilk ayımda gebe kaldım fakat mesela bu durumlarda doktor su gunlerde eşinizle birlikte olun dıyo ona uyun mutlaka bız hem uyduk hemde biraz daha fazla yaptık nolur nolmaz diye biraz beklemek sonucu yorucu ama iyiside olsa da kotu süde olsa bizim için hayırlısı ne bilemeyiz onun ıcın psikolojini yuksek tutmanı tavsiye edebilirim senin ıcın hayırlısını dılıyorum pozitif ol ,😍
Drysf_bjk Bende klomen tedavisi gördüm yumurtlama için veriliyor 6 ay tedavi gördüm bişey olmadı doktor 2 ay ara verelim dedi , olmazsa aşılama yapıcam dedi ama çok şükür aşılama olmadan hamile olduğumu öğrendim , şuan 3.ye hamileyim 😁
Kubraaa04 Drysf_bjk ne güzel rabbim size bağışlasın darısı başıma🥰 bana sadece 1 ay klomen 2 ay iğne dedi bi de sol tüpüm kapalı malesef
Drysf_bjk Kubraaa04 amin inşallah hayırlısıyla sizde o duyguyu tadarsınız 🥰 rahim filmi çektirdiniz mi peki
Kubraaa04 Minikruyam çok teşekkür ederim umarım benim de ilk aydan tutar ama sol tüp kapalı diye hiç ümidim yok
Minikruyam Kubraaa04 hiç belli olmaz canım benim iki yıllık evliliğim boyunca hiç gebe kalamadim kimyasal düşük hiç bisekilde olmadı pcos var bende umudumu kesmiştim doktorumda bu uzun bı süreç hiç beklenti içine girme demişti iyice kötü olmuş iki yumurtam büyümüştü biri tuttu çok şükür hayırlısıyla seninde olur insallah
Minikruyam Meriley ben 10. Gün dayanamayıp idrar testi yapmıştım negatif çıktı sonra ümidi kestim eşim zorla hastaneye götürdü 14.gun kanda öğrendim
Minikruyam Meriley benim iki yumurtalıkta da var inşallah olur hemen ben tedaviye başlar iki üç kilo verdim onunda faydası oldu sende de fazla kilo varsa vermeye çalış ama şuan kocaman cikolotali ekmek gömüp yazıyorum bu yazıyı 😁😁😁😁
Meriley Minikruyam ben iki aydır başladım canım tedaviye ilk ay sadece klomen kullandım yumurtam gelişmedi. Bu ay klomen ve femera kullandım sol yumurtam 20 cm olduğu gün çatlatma iğnesi oldum. Çok kilom yok aslında 163 boy 53 kilo. Afiyet olsun 😄
Minikruyam Meriley hım sen kilolu degilmissin ki zaten ben 1.70 lm 75 kilo ile hamile kaldım ama tedaviden önce 79 dun falan işte rabbim hayirlisini versin inşallah abana da haber et merak ettim 🥰
Kubraaa04 Drysf_bjk çektirdim sol tüp kapalı çıktı kasımda kürtaj oldum sanırım ondan çünkü ilk hamileliğimde ilk deneme de olmuştu
Drysf_bjk Meriley aynen öyle diyorlar bende özel bir yerde çektirmiştim ağrısız hiç hissetmedim böyle adet olur gibi çok ince bi sızı girdi o kadar