Pptyaa Alttaki iki testi şimdi yaptım. Alttan üçüncü testi dün gece yaptım. Yumurtlama olmus mu yani bilen var mı?
Ummu__Meryem Pptyaa malesef gozukmuyor yumurtlamaa iki cizgi ya ayni koyulukta yada t cizgisi daha koyu olmasi gerek yumurtlama olmasi icinteste devam edin🌸
Pptyaa Pptyaa merhaba sizce bugünkü test yumurtlama olabilir mi? Değilse bile ikinci çizgi neden bu kadar belirgin çıkıyor acaba
Pptyaa Mervealya1992 bıkac gündür aslında koyu çıkıyor. İlk çizgi kadar koyu olmasada koyu oluyor o yüzden kafamı karıştırdı. Ama değerlendirecegim teşekkür ederim ☺️
Mervealya1992 Pptyaa ben ilk gebelıgımde sadwce bu testle koyu cıktıgı gun deneyıp tuttu. Bu gebelıgımde hıc kullanmadım ama 14. Gune denk getirip tuttu 😂
Pptyaa Mervealya1992 koyulugu böyle miydi. Hafif silik miydi sizinki de ☺️ nolur banada dua edin hamile kalayım hamilelerin duası kabul olurmuş 🤲☺️
Mervealya1992 Pptyaa son attıgın hafifsılık degil koyu bıldıgın Allahım ınsallah sızınde kucagınızı doldurur saglıklı sıhhatlı bu ay tutar ınsallahhh
Pptyaa Mervealya1992 amiiiinn inşallah olmazsa tüp bebeğe başlayacağım o yüzden bunları denemek istedim inşallah olur sizde bebeğinizi sağlıkla kucağıniza alın inşallah 🤲
Mervealya1992 Pptyaa tüp bebekten once rahım fılmı galan cektırdınmı rahım fılmı cektırıp cok hamıle kalan var
Pptyaa Mervealya1992 evet çektirdim. Aşılama flnda yaptırdım. 3 kimyasal 1 boş gebelik oldu artık tüp bebeğe geçeceğiz bu ay olmazsa